POZNEJTE NAŠE KANDIDÁTY

29.08.2022

Představujeme vám naše kandidáty do komunálních voleb 23. a 24. září 2022. Dozvíte se, kde pracují, jaké jsou jejich priority, co je zajímá, proč vlastně kandidují a co by chtěli v našem městě změnit. 


Mníšek pod Brdy se stal mým domovem v roce 2000, kdy jsem se stal kastelánem zámku a zasvětil jeho zvelebování svůj pracovní i volný čas. Tajemný zámek s třemi věžemi jsme postupně s týmem památkářů kompletně opravili a zpřístupnili veřejnosti. Vymysleli jsme pro turisty celou řadu zajímavých prohlídek a kulturních akcí, které bavily nejen turisty,...

Do Mníšku pod Brdy jsem přišla před 46 lety, založila jsem zde rodinu a vychovala dvě dcery. Celý můj profesní život je spojen s Mníšeckým školstvím, v současné době jsem ředitelkou MŠ 9. května.

Pracuji v oblasti bezpečnosti a v bezpečnostních službách přes dvacet let. Ve volném čase se aktivně věnuji úpolovým sportům, střelectví a branné přípravě.

V Mníšku bydlím téměř 18 let. Láska na první pohled. Kopce, lesy, Skalka, rybníky. Máme tu vše při ruce. Kultura, sportovní vyžití, lékaři, lékárny, bankomaty, obchody, fungující aktivní spolky, ZŠ, MŠ, Praha na dosah a příroda všude kolem.

V Rymani žiji 23 let, ale pocházím z Mníšku, ze známé rodiny starousedlíků z Malého náměstí. Od vyučení pracuji ve firmě Jarolímek, kde jsem před lety převzal štafetu od starého mistra Jarolímka a pokračuji s jeho dvěma syny dodnes.

Vystudovala jsem SŠ logistických služeb a poté se stala matkou dvou synů. S nimi přišel i můj zájem o vzdělávání dětí. Tři roky jsem vedla MC Oáza, absolvovala studium předškolní a mimoškolní pedagogiky. Tento obor mě baví nejvíce.

Vystudovala jsem agrobiologickou fakultu na České zemědělské univerzitě, následně pedagogiku a stala se učitelkou. Nyní budu učit děti v 1. třídě na základní škole. Vedla jsem tři roky pohybové dětské kroužky, příměstské tábory a adaptační program v mateřském centru Oáza.

Jsem podnikatel a zabývám se výrobou obalů z polystyrenu. Vystudoval jsem elektrotechnickou průmyslovku.

Jsem Mníšecký rodák. Nedovedu si představit, že bych žila v jiném městě. Mám zde rodinu, přátele, kamarády, ale také sousedy a známé. Mníšek a okolí pro mne je srdeční záležitost. Tady jsem doma a tady chci přispět k rozvoji města.

V Mníšku žiji 66 let. Jsem ženatý a s manželkou Marcelou máme 2 děti a 4 vnoučata. Pracoval jsem v místních Kovohutích a po ukončení činnosti jako podnikatel ve stavebnictví. Od žákovského věku jsem se zapojil do Mníšeckého fotbalu, kde jsem nyní předsedou.

Vystudoval jsem magisterský program v oboru andragogika a dnes pracuji na městském úřadě v Jesenici u Prahy. Mám na starosti správu majetku a objednávky prací technických služeb obce. Na této pozici pracuji už sedmým rokem a práce mě velmi naplňuje.

Moje rodina žije v Mníšku více než 60 let. Já jsem chodila do zdejší základní školy a zakotvila jsem tu i profesně. Jsem dětská lékařka a o mníšecké děti se starám už přes 25 let.

Do Mníšku jsem se přiženil ze sousední Dobříše, ale "kořeny" jsem zde zapouštěl již v mládí. Měl jsem tu spoustu kamarádů z gymnázia a hrál volejbal za Sokol Mníšek - tomu jsem věrný dodnes.

Na Rymáni žiji prakticky od narození. Vystudoval jsem FIS VŠE a FEL ČVUT a v rámci studia jsem pobýval rok ve Španělsku.

Jsem student, mníšecký rodák a hráč zdejšího fotbalového a tenisového klubu. Mezi mé zájmy patří zejména historie a sport. Mým cílem je přinést inovativní myšlenky, které by vedly ke zvelebení, modernizaci a prosperitě města. Zároveň si však přeji, aby si naše město zachovalo svůj osobitý ráz.